четвъртък, април 22Актуални новини от София
Shadow

Роклята, която само за 12 минути генерира $1 млн. от продажби

2021 г. засега не върви по най-добрия начин, а февруари още не е приключил. Как може човек да притъпи болката от живота в условия на пандемия? Може би е време за дрямка?

Не — може би е време за дълга дрямка в рокля с флорални мотиви, която ви кара да се чувствате сякаш сте излезли от роман на Джейн Остин или от филма „Мария Антоанета“ на София Копола.

Точно тази мечта изстреля до небето популярността на роклите Nap Dress (Рокля за дрямка) на Hill House Home през миналата година, когато това да стоиш вкъщи по цял ден беше относително ново усещане за мнозина.

Жените инфлуенсъри в Instagram смело захвърлиха анцузите си и ги смениха с по-официалното облекло, пише Complex.

Роклите са направени от различна материя и в няколко различни дължини, но малко или много, всички те приличат на лека памучна рокля с корсаж и набрани ръкави, нещо като френска селска рокля. Цените на роклите варират между 75 и 150 долара.

“Целта на роклята Nap Dress винаги е била потребителите да разполагат с нещо, което е удобно и може да се използва както за приготвяне на закуска на детето, така и за среща в Zoom с шефа ви или теоретично – и за излизане за вечеря с ваши приятели,” казва основателката и главен изпълнителен директор на Hill House Home Нел Даймънд.

Източник: profit.bg